Customer Insights

Ken je klant!

De wereld verandert, uw doelgroep ook. Succesvolle merken bouwen, aantrekkelijke producten bieden en waardevolle diensten ontwikkelen, begint bij het kennen van je klant.

Kwalitatief onderzoek biedt de mogelijkheid intensief kennis te maken met je doelgroep. Dat kan door middel van groepsdiscussies, diepte-interviews, klantsafari’s of via een online community; we leren de klant kennen door met hem in gesprek te gaan, een kijkje te nemen in zijn leven en hem te triggeren zijn ervaringen, wensen, verlangens en frustraties met ons te delen.

Het resultaat van de kennismaking zijn relevante Customer Insights, als basis voor succesvolle ideeën en proposities.  Of het inzichtelijk maken van de Customer Journey, een stapsgewijze omschrijving van het aankoop, oriëntatie en evaluatieproces, inclusief alle relevante touchpoints met uw merk, ervaren dilemma’s en wow-momenten.

Je klant leren kennen en betrekken bij het ontwikkelproces, leert ons ook of concepten aantrekkelijk, geloofwaardig en onderscheidend zijn.  Het proces van Concepttesting resulteert in een keuze voor het meest succesvolle concept en het aanscherpen van proposities.

Mag ik u helpen uw klant beter te leren kennen?